FAQ - Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Lees dan eerst onze FAQ.

Welke accu heb ik?

Bij het uitnemen van uw accu uit de fiets vindt u vaak een sticker of typeplaatje. Dit is de informatie die we nodig hebben. Merk en type fiets zijn ook handig om te weten.

Kan mijn accu gereviseerd worden?

circa 90% van de fietsaccu’s kunnen wij reviseren, het is hierbij belangrijk dat uw accu nog wel een teken van leven geeft. Staat uw accu niet in onze webshop? Geen probleem, niet alle accu’s staan al online. Vult u a.u.b. het contactformulier hiernaast in en u ontvangt zo snel mogelijk een prijs

Wat is de doorlooptijd van een accurevisie?

In de drukke zomer maanden proberen wij u binnen 1.5 week te helpen, er zijn accu’s bij die wel een langere levertijd hebben.

Hoe zit het met de garantie?

Omdat wij de beste materialen gebruiken geven wij een jaar garantie op de revisie, ook na dit jaar kunnen wij u vaak nog een passende oplossing bieden

Wat gebeurt er na een bestelling?

Na een bestelling controleren wij de behuizing, de accu en de lader. Het komt nog wel eens voor dat de accu nog 80% van zijn originele vermogen is maar dat de lader niet goed doorlaad of dat de laadstekker defect is. Op deze manier bespaard u veel kosten

Krijg ik een factuur?

Na een revisie krijgt u een factuur een testrapport en een korte handleiding mee

Kan ik wachten op een accu revisie?

Nee, voor een accu revisie dient u een afspraak te maken om de accu af te geven, op de hoofdpagina van accufix.nl vindt u de actuele levertijd.

Accufix.nl (op afspraak geopend)
Zeilhof 61
1435 LP  Rijsenhout
Tel: 0624430751

Let op: we zijn beperkt bereikbaar, bij geen gehoor bellen wij u dezelfde dag nog terug. Ook kunt u het onderstaande formulier gebruiken.

Stuur ons een emailklik hier